If i'm louder would you see me

Tak jak jste dopadly? Já v pohodě. Babička zas měla nějaké připomínky proč mám dvojku z matiky a fyziky a dával mě kázání o tom jak se musím soustředit na školu, ale to šlo jedním uchem dovnitř a druhým ven. A něco vám řeknu! Absolutně se mi zítra nechce do školy!(myslím že nejsem jediná) Nechápu, proč nám nemohli dát volny už ode dneška :D
Btw.: Objednala jsem něco z e-bay do giveawy, tak se těšte!!!
Btww.: Dneska je málo fotek! Myslela jsem že zmrznu!!
FORMSPRING 
LOOKBOOK






17 komentářů:

  1. já jsem s vysvědčením spokojená,taky se mi nechce zítra do školy! :) jinak hezký outfit <3

    OdpovědětVymazat
  2. Krása asi nikomu sa tam zajtra nechce ísť :D

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý svetr! A s vysvědčením jsi náhodou šikula! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, taky nechápu proč nedali rovnou od zítřka volno! :D Jinak.. sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo tak to jsi dobrá , já jsem měla pět dvojek a zapotila jsem se teda děsně ve škole mi to teda vůbec nejde :D
    to triko miluju a zima byla to je fakt :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádherný tričko!!! :O :) a zima je no..:D

    OdpovědětVymazat
  7. To triko je bezva :) sluší ti to :)
    Já mám dneska už čtvrtek :D připadá mi že už zítra máme mít volno ale opět zase do školy ..

    OdpovědětVymazat
  8. velmi pekné fotky :) verím ze ti musela byt neskutočná zima

    OdpovědětVymazat
  9. tvůj červený nos mluví za vše.. ZIMA JE DĚS BĚS!! Hrozně ti to sluší, jsi tak roztomilá. :) Jo a na giveaway se těším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zmrzla bych taky :) a jsem na tom podobně až na to že to bylo proč matematika a dějepis dyť jsou to krásné předměty a blah blah blah :D

    OdpovědětVymazat
  11. to ani ja nechcem ísť do školy. a my máme už hneď zajtra aj písomku :/
    ale krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. na známkách až tolik nezáleží, pokud ti nejde o to, aby tě vzali na nějakou školu.. jsou mnohem důležitější věci. Dneska byla hrozná zima, ani mě se nic fotit nechtělo

    OdpovědětVymazat
  13. vysvědčení umě dopadlo snad nejlíp ze všech ;) a podle nadpisu vidím že posloucháš One Direction?! :DD jinak moc krásný outfit ;) a komu by se do té školy chtělo ;)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.