soldier

Po camo bundičce jsem toužila už delší dobu, ale nějak jsem nikde nesehnala tu podle mých představ. Chtěla jsem aby měla co nejjednodušší provedení a až mě omrzí tak si ji ocvočkuju. Koupila jsem ji v Primarku, který jsem navštívila v pátek a byla jsem jak v sedmém nebi, takže pokud máte cestu do Vídně určitě se tam zastavte!



[bunda, silonky-primark, šortky-bershka, boty, top-h&m]

54 komentářů:

  1. vyzeráš super! a ten červený rúž a silonky! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ou máj god!Je to boží.

    OdpovědětVymazat
  3. dokonalý outfit, ale ty silonky !!! dokonalý

    OdpovědětVymazat
  4. ♥ boty bundička a silonky tooop

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadas luxusne!!! Je to super<3

    OdpovědětVymazat
  6. aww, ty jsi prostě tak moc úžasná<3 ještě jednou, ta bundička je super!

    p.s. kdo by se v Primarku necítil jak v nebi?:3

    OdpovědětVymazat
  7. PRIMARK! to ti moc závidím!..a zvu tě k sobě na giveaway o límeček značky Stefanel :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzeráš moc dobre, páčia sa mi tvoje topánky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Po takej bundičke túžim aj ja. Skvelý outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  10. nejlepší!!! červený rty ti strašně moc sluší

    OdpovědětVymazat
  11. Ty silonky jaou skvělý, dokonalý! Já mám podobný styl nadkolenky/podvazky ale už se mi stalo, že na mě kvůli nim byla jedna postarší paní dost nepříjemná. Člověk si ani v téhle republice nemůže vzít na sebe, co chce, aniž by se na něj někdo nedíval jako na blázna.
    http://our-in-spiration.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. ta parka je úžasná, já bych strašně moc chtěla do primarku, ale o cestě z Česka si můžu tak nechat zdát :)
    jsi nádherná!!

    OdpovědětVymazat
  13. pre boha to je úžasný outfit!! :O

    OdpovědětVymazat
  14. moc se mi líbí odstín rtěnky, mám podobný :) a bunda je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  15. a zabudla som - máš krásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  16. skvelej outfit!!! ve vidni je primark!? tak to musim brzy jet!!))

    OdpovědětVymazat
  17. Ty silonky jsou nádherný ! Ty jsi nádherná :O

    OdpovědětVymazat
  18. úplne úžasné! vyzeráš perfektne ^^

    OdpovědětVymazat
  19. vypadá to hrozně, potkat tě v tomhle na ulici, myslela bych si, že jsi bezdomovec :) ale je to jen můj názor

    OdpovědětVymazat
  20. môžem sa ešte spýtať - kedy si si prosím ťa kúpila topánky ktoré máš na týchto fotkách?? sú úplne dokonalé ale nepamätám sa že by som ich v poslednej dobe videla v H&M :(

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadáš skvěle! Od té doby co si kamarádka přivezla z Anglie z Primarku úplně dokonalé věci tam nutně potřebuju! Snad se někdy dočkám výletu do Vídně a budu moc tam moct zajít .)

    OdpovědětVymazat
  22. Uzasny, uzasny! Prosim kolik stala?) primark je nejlepsi, jedu na koncert do Berlina, takze se tam musim stavit.

    OdpovědětVymazat
  23. Krásne silonky :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Dneska jsem na podobnou koukala v PB, ale maj tam všechno strašně obrovské :/

    OdpovědětVymazat
  25. wow!!! You look perfectly!
    would you like follow each other?:)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty silonky jsou uplně nejlepší !

    OdpovědětVymazat
  27. uuuh to sú ale hot punčocháče! tie by som brala;)

    OdpovědětVymazat
  28. ty puncosky jsou nejlepsi!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  29. Fíííha ten rúž Ti pristane, konečne zmena pekne Ťa zvýraznil :)) a tie silonky su super

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. Dokonalý jako vždy, nejlepší je bundička :)

    OdpovědětVymazat
  32. krásná bundička, army styl se mi hodně začal líbit :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. mám skoro stejnou bundu, ale z topshopu) skvělej outfit!

    OdpovědětVymazat
  34. Tie silónky sú úplne dokonalé! Aj celý outfit je skvele zladený :)

    OdpovědětVymazat
  35. teda, tohle je super, Sáro! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tenhle outfit je perfektní, i přes to, že nejsem velký milovník těch bot. Skvěle to ladí!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.