Chained

Obyčejnou bílou skládanou sukni jsem měla na svém wishlistu už pěkně dlouho! Nakonec mé přání splnil garage shop (pokud jedete do Berlína, tak ho musíte povinně navštívit) a tahle kráska tam na mě čekala a stála jen 3 eura. Můžete na mně taky vidět mac rtěnku, kterou jsem si zkoušela v obchodě a vydržela mi až do focení outfitu. Nakonec jsem si ji ale nekoupila, jelikož je hodně podobná té, co už doma mám. Dnes máme s Terkou v plánu konečně nějakou pořádnou party v Berlíně a zítra jdeme na brunch, takže vůbec nevadí že budeme spát dlouho :D. Pěkný pátek přeju.




[sukně-second hand, tričko-h&m, pásek-forever 21]


40 komentářů:

  1. Outfit se mi líbí, rtěnka mi už přijde až moc tmavá :). Ale užijte si party!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tento outfit je perfektný!

    OdpovědětVymazat
  3. Amazing!!! Love your style!!! your makeup is gorgeous xxxx
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla jsem se zeptat do toho Berlína si jela přes nějakou cestovku jakoby na jazykový kurz nebo sis to zařizovala sama? A bydlíte u nějaké rodiny nebo v hotelu?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes intact ;). Koukni na jejich stránky a všechno tam najdeš :-).
      Bydlíme u rodiny :-).

      Vymazat
  5. tu sukni ti závidím <3! já byla teď v berlíně a do tohohle obchůdku jsem chtěla jít, ale nestihla jsem to, o to víc mě to teď štve, achjo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla bys psát i názvy těch rtěnek? Jinak jsi nádherná jako vždycky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím jak se tato jmenuje :/, mám doma hodně podobnou a jmenuje se MEDIA :-)
      Děkuju ;).

      Vymazat
  7. nenapsala bys nejaky clanek o tom proc jsi v berline/co tam delas, nejaky info a tak?:) myslim ze by to bylo fajn

    OdpovědětVymazat
  8. zaujimavýý outfit, veľmi :D:)))

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. vyzeráš skvele!
    a tá pesnička!
    superko

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásná sukně a i cel outfit k ní sladěný :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sukňa a Martensky je tá najlepšia kombinácia :3 Pristane ti to :))

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadáš jak rodilá Berlíňanka, hah :)
    Jak to vlastně máte, to je nějaký program hrazený z nějakých dotací, nebo jste si to museli zaplatit sami? :)
    --
    just-my-clothes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to je dobře :D
      Museli jsme si to platit sami :-).

      Vymazat
  13. strašně zbožnuju ty tvoje vlasy!

    OdpovědětVymazat
  14. tento outfit je jedna velka topka :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasný outfit!!! :) A ta rtěnka je skvělá! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :)
    waaaw tento outfit ti fakt sekne ;) mám na teba dve otázky:
    1) nachádzajú sa v tvojom botníku nejaké Crocsky alebo "korkáče" ? :D
    2) vlastníš nejaký backpack? Ak áno kde si ho kúpila a za koľko? :)
    Posielam úsmev a maj pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc ;).
      1, nechystám
      2, mám jeden, který jsem koupila v sekáči za 100,- :-)

      Vymazat
  17. Sukňa je naozaj úžasná! :3 Ten tmavý rúž ti riadne pristane :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  18. Outfit se mi moc líbí ^^
    Celkově kombinace barev i kousků oblečení. A ta rtěnka je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja tú sukňu asi potrebujem :(

    OdpovědětVymazat
  20. Poradte mi prosim ako dosiahnut takuto uzasnu postavu. Mam 170 cm a hnusnych 53 kg :(((((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mas uplne v pohode, nejsi aspon vychrtla :-)

      Vymazat
    2. narodit se s takovou postavou :)

      Vymazat
    3. Vám připadá, že 53 kilo na 170 centimetrů neni "vychrtlá"? Kristepane, kam ten svět spěje. Nevim, jestli je původní dotaz troll anebo to myslí vážně - v tom případě máš, holčičko, slušnej náběh na anorerexii, pokud ti tvá váha připadá "hnusná".

      Vymazat
    4. asi tak nějak :D při 170cm by měla mít alespoň 65kg.

      Vymazat
  21. tenhle styl se mi hodne libí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, kde se dá sehnat ten řetízek? Seš supr dost!!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.